hej babes

märkte nyss att jag har lagt upp mestadels musik de senaste dagarna, haha
Har inte tänkt på det, men helt ärligt lyssnar jag på väldigt mycket och väldigt bra musik och jag kan ju inte bara inte dela med mig av den haha.
Dock är det nästan bara lugna låtar jag lägger in här, men så är det
 
men har verkligen inte känt för att blogga de senaste dagarna för har känt mig väldigt stressad det senaste men är inte riktigt säker på varför. Skolan känns väl lite stressande nu med val till gymnasiet och så.
Det värsta är att jag fortfarande inte är helt hundra på om jag ska gå här i varberg eller om jag ska gå i göteborg.
Sen känns det bara allmänt stressande att veta att man måste få upp de mesta betygen redan nu för att kunna göra en ändring till i våren när jag går ut och så.
 
Helt ärligt är det nästan detta som gör hela framtiden, eftersom att det är det mesta av detta som leder till vad man ska göra när man blir äldre, hur mycket erfarenhet man ska ha, och de flesta jobb kräver gymnasiebetyg så det är ganska stressande att veta att man gör rätt val.
 
Helt ärligt är jag nästan alltid spänd i hela kroppen, men jag är inte säker på varför.
Känner verkligen att jag skulle behöva koppla av och ta det lite lugnt.
 
Så sitter nu och lyssnar på musik och scrollar lite genom facebook och så.
Gjorde lite läxor innan idag och har väl egentligen inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan eller så.
 
Det var nog egentligen det jag skulle säga, men peace och så - Elin

1 kommentarer

Maria

14 Nov 2014 09:36

Hej! Du, det är inte alls detta som avgör hela framtiden, du kan ångra dig flera gånger! Innan, under och efter gymnasiet finns det alltid möjlighet att läsa upp betyg och läsa vilka kurser som helst du behöver för att bli det du vill. Så slappna av lite och välj det som du tycker verkar roligast, mindre på hur stor del av ditt liv du kommer av göra med beslutet, för det går alltid att ändra sen :)

Kommentera

Publiceras ej